Nejčastější dotazy
- Úvod /
- Vystavující /
- Nejčastější dotazy
Můžu se přihlásit, když nemám živnostenský list?
Ano, můžete. Pokud máte další otázky, obraťte se na svůj místní příslušný finanční úřad.
Potřebuji k prodeji pokladnu EET?
Toto si řeší každý podnikatel/vystavující sám. Pokud si nejste jisti, obraťte se na svůj místní příslušný finanční úřad.
Je nutné se nějak registrovat?
Ano, registrační poplatek je u svatebního veletrhu Svatba 1500 Kč bez DPH. Podrobnější informace k registraci najdete ZDE.
Kolik stojí pronájem výstavní plochy?
U svatebního veletrhu Svatba je základní cena 910 Kč/m2 bez DPH. Minimální rozměr plochy je 2x2m2. Podrobnější informace k registraci najdete ZDE.
Můžou být na jedné výstavní ploše dva vystavující?
Ano, spoluvystavující je za poplatek 2000 Kč. Poplatek je jednotný pro všechny výstavy v online přihláškách.
Jak je to s parkováním v areálu po dobu svatebního veletrhu Svatba?
V online přihlášce si lze objednat parkovací kartu za 300 Kč bez DPH, která je platná po celou dobu akce. Při prvním vjezdu do areálu Černé louky si z terminálu vezmete parkovací lístek, který po obdržení parkovací karty na akreditaci, bude neplatný. Obsluze parkoviště se budete prokazovat pouze již obdrženou parkovací kartou. Ceník parkovaní naleznete ZDE.
Je nutné mít své vybavení na stánek?
Není nutné mít své vybavení. Stoly, židle, el. přípojku a jiné viz. přihláška, vám rádi poskytneme za poplatek dle ceníku.
Jak se dozvím, kde budu mít umístěný stánek?
Po schválení přihlášky Vás bude kontaktovat manažer akce a zašle Vám na email umístění výstavní plochy. V online přihlášce můžete do POZNÁMKY doplnit nezávazné přání ohledně umístění výstavní plochy. Jedná se pouze o nezávazné přání, které nelze garantovat. Ohledně umístění výstavní plochy musíme brát ohled na dodržování požárních - bezpečnostních předpisů a také myslet na komfort návštěvníků.
Jak probíhá platba?
Manažer akce Vám bude zasílat cca 14 dnů před veletrhem zálohou fakturu na email. Své fakturační údaje, prosím, vyplňte pečlivě. V případě, že nemáte IČO je možné platbu uhradit na místě, na pokladně, při akreditaci (pouze hotově).
Kdy se dozvím v kolik můžu na výstavu přijet a vše chystat?
Minimálně 7 dní před veletrhem zasílá manažer akce Organizační pokyny pro vystavující. Jsou zde uvedeny všechny informace ohledně akreditace vystavujících, termíny pro montáž a demontáž, vjezdy a parkování na Černé louce v době akce, provoz během akce pro vystavující, bezpečnostní pokyny aj.
Co když se přihlásím, zaplatím, ale nemůžu se dostavit na výstavu?
V případě, že se nemůžete festivalu účastnit, neprodleně písemně (nejlépe i telefonicky) informujte manažera akce. Další řešení se bude řídit Účastnickými podmínkami, které jsou součástí přihlášky.
Můžu z veletrhu odejít dříve?
Veletrh nelze před jeho oficiálním ukončení opustit, a to jak z důvodu bezpečnosti Vás, vystavujících, tak návštěvníků. Pokud musíte z vážných důvodů akci opustit dříve, je NUTNÉ se dohodnout osobně s manažerem festivalu a počkat na schválení.
Pořadatel
Černá louka s.r.o.
Ostrava - Moravská Ostrava
702 00
IČ: 26879280
DIČ: CZ26879280
Manažerka veletrhu
Zuzana Boháčová
+420 602 593 447
zuzana.bohacova@cerna-louka.cz
Marketing veletrhu
Denisa Urbanová
+420 723 982 003
denisa.urbanova@cerna-louka.cz